وظيفه رسانههاي داخلي آگاهسازي مخاطبان از پشت صحنه جنگ نرم است - جنگ نرم/4

مدير مسئول روزنامه ابتكار گفت: رسانههاي داخلي بايد پيچيدگي جنگ امروز را به مخاطب بشناسانند و او را نسبت به پشت صحنه اقداماتي كه بسياري از آنها در ظاهر قالب دوستانه و خيرخواهانه دارد اما كاملاً به نيت جنگ نرم طراحي شده است، آگاه سازند.
با توجه به هجوم رسانههاي بيگانه در جنگ نرم عليه كشور درباره ابزار، تكنيكها، جايگاه رسانه و وظيفه رسانههاي داخلي در اين شرايط با محمدعلي وكيلي، مديرمسئول روزنامه ابتكار گفتوگو كرديم.
وي با اشاره به اينكه جنگ نرم همواره در طول تاريخ وجود داشته و تنها ابزارهاي آن تغيير كرده است، ميگويد: مهمترين ابزار فرهنگي جنگ نرم، رسانه است؛ رسانه يعني هر ابزاري كه حاوي پيام باشد و بتواند پيامي را منتقل كند.
...............................................