وظيفه رسانه‌هاي داخلي آگاه‌سازي مخاطبان از پشت صحنه جنگ نرم است - جنگ نرم/4

IRNON.com
جنگ نرم/4
وظيفه رسانه‌هاي داخلي آگاه‌سازي مخاطبان از پشت صحنه جنگ نرم است
 

مدير‌ مسئول روزنامه ابتكار گفت: رسانه‌هاي داخلي بايد پيچيدگي جنگ امروز را به مخاطب بشناسانند و او را نسبت به پشت صحنه اقداماتي كه بسياري از آن‌ها در ظاهر قالب دوستانه و خيرخواهانه دارد اما كاملاً به نيت جنگ نرم طراحي شده است، آگاه سازند.


 

با توجه به هجوم رسانه‌هاي بيگانه در جنگ نرم عليه كشور درباره ابزار، تكنيك‌ها، جايگاه رسانه و وظيفه رسانه‌هاي داخلي در اين شرايط با محمد‌علي وكيلي،‌ مدير‌مسئول روزنامه ابتكار گفت‌وگو كرديم.
وي با اشاره به اين‌كه جنگ نرم همواره در طول تاريخ وجود داشته و تنها ابزارهاي آن تغيير كرده است، مي‌گويد: مهم‌ترين ابزار فرهنگي جنگ نرم، رسانه است؛ رسانه يعني هر ابزاري كه حاوي پيام باشد و بتواند پيامي را منتقل كند.

...............................................

ادامه نوشته

وال‌استريت ژورنال: تحريم‌هاي آمريكا عليه ايران غيرقابل اجراست

IRNON.com
وال‌استريت ژورنال: تحريم‌هاي آمريكا عليه ايران غيرقابل اجراست
 

يك روزنامه آمريكايي در گزارشي با اشاره به سكوت مطبوعات غربي در پرداختن به موضوع ناكارآمدي تحريم‌هاي آمريكا عليه ايران تاكيد كرد كه در غرب برخي ترجيح مي‌دهند در رويا غرق باشند تا با اين واقعيت سخت روبرو شوند كه تحريم‌ها عليه ايران "غيرقابل اجرا " هستند.


 

به گزارش فارس، روزنامه آمريكايي "وال‌استريت ژورنال " در گزارشي با اشاره به سكوت مطبوعات غربي در قبال ناكارآمدي تحريم‌ها عليه ايران نوشت: كمتر نشريه‌اي [در غرب] شجاعت كافي داشته است تا به اثبات نادرستي اين ايده بپردازد كه تحريم‌ها ممكن است دولت‌ها از جمله ايران تحت فشار بگذارد.
اين نشريه آمريكايي تاكيد كرد كه مطبوعات غربي نمي‌خواهند با اين واقعيت روبرو شوند كه تحريم‌هاي آمريكا عليه ايران غير قابل اجرا هستند.

........................................

ادامه نوشته