مرزبندي «جنبش سبز علوي » با «جنبش سبز اموي»

همانگونه كه از شعائر مذهبي و دستورات ديني خود آموختهايم، مرزبندي ميان مؤمن و منافق، همراهي و مساعدت با مؤمنين و خضوع در برابر آنان و شدت و مواجهه با منافقين از جمله خصوصيات مكتبي و مذهبي، بوده است.
پايگاه خبري "جنبش سبز علوي" بيانيه دوم ستاد دانشجويي اين جنبش را منتتشر كرد.
در اين بيانيه كه مرزبندي «جنبش سبز علوي » با «جنبش سبز اموي» مشخص شده آمده است:
ملت آگاه و هوشيار ايران اسلامي
با استقبال گسترده جوانان و به خصوص دانشجويان دانشگاههاي سراسر كشور از شكلگيري «جنبش سبز علوي» و بيانيه حمايتآميز جمعي از دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف در اين راستا، برخي از احزاب و جريانات سياسي درصدد برآمدند تا به انحراف كشاندن اين جنبش مرزهاي آن را مغشوش معرفي كرده و عليه آن به شانتاژ تبليغاتي بپردازند.
از اينرو همچنين همانگونه كه از شعائر مذهبي و دستورات ديني خود آموختهايم، مرزبندي ميان مؤمن و منافق، همراهي و مساعدت با مؤمنين و خضوع در برابر آنان و شدت و مواجهه با منافقين از جمله خصوصيات مكتبي و مذهبي، بوده است.
اين آموزهها در ادعيه و زياراتي همچون زيارت مقدسه عاشورا نيز با صفبندي ميان حق و باطل عيان شده است.بدين جهت ما حاميان دانشجويي «جنبش سبز علوي» با آگاهي كامل مرزبندي و خطوط قرمز خود با «جنبش سبز اموي» را اعلام مينمائيم.
«جنبش سبز علوي» ما به پيروي از موليالموحدين امام اميرالمؤمنين عليبن ابيطالب عليهالسلام كه فرمود كونوا للظالم خصماً و للمظلوم عوناً باظالمين و ستمگرين عالم مبارزه ميكند از همه مظلومان دفاع ميكند و در مقابل گردنكشي و قلدري زورگويان ميايستد.
اما هواداران «جنبش سبز اموي» به پيروي از معاويه با مستكبران تباني كرده و دفاع از مظلومين فلسطين لبنان و افغانستان را برنميتابند.
نماد «جنبش سبز علوي» ما قبةالخضرا پيامبر (ص) است .
اما نماد «جنبش سبز امويان» كاخ سبز معاويه است.
«جنبش سبز علوي» ما تقدس رنگ سبز را پاس داشته و به دليل انتساب پارچههاي مطهر سبزرنگ به حرم مطهر حضرت اباعبداللهالحسين و مرقد نوراني ثامنالائمه حضرت عليبن موسيالرضا (ع) آنرا در سجادههاي خويش قرار ميدهد.
اما «جنبش سبزاموي» به تأسي از يزيد سگباز و فاسد فرزند معاويه، نماد سبز را بر گردن سگان خويش ميبندد و يا بر تن فواحش و آوازهخوانان لسآنجلس ميپوشاند.
«جنبش سبز علوي» به پيروي از امام علي (ع) عاشق نماز است و در نمازهاي جمعه و جماعات حاضر است تا آنجا كه چون علي عليهالسلام در محراب عبادت به فدا كردن جان خويش اقدام ميكند.
اما «جنبش سبز اموي» به نماز ايستادن را بلد نيست و به پيروي از فرماندار اموي كه نماز صبح را در حالت مستي 4 ركعت خواند براي جنگ با اهل نماز به نماز جمعه ميآيد و با كفش به نماز ميايستد.
«جنبش سبز علوي» براي فدا شدن براي حفظ استقلال ايران و جلوگيري از سلطه اجانب در دفاع مقدس حضوري جانانه مييابد و در عمل ثابت ميكند كه آماده جانفشاني در راه ايران اسلامي است.
اما «جنبش سبز اموي» به محظ آنكه كوس جنگ نواخته ميشود مردانگي شان را به كناري نهاده و حاضر نيستند و در مرزهاي ايران حاضر شوند. بلكه آنان حتي در نفاقي آشكارا ثابت كردند كه مزدور صداماند و همچون نهضت باصطلاح آزادي جاسوس رسمي دشمن ميشوند.
«جنبش سبز علوي» همچون شيعيان واقعي، مطيع ولايت و رهرو و فدايي علي زمان خود حضرت آيتالله العظمي خامنهاي مدظله است.
اما «جنبش سبز اموي» همچون امويان رهرو و گوش بفرمان طاغوت، سياستها و ماهوارههاي آمريكا و بيبيسي استعمار پير انگليس است.
«جنبش سبز علوي» همچون ياران علي (ع) غالبا از اقشار محروم و مستضعف جامعه است .
اما «جنبش سبز اموي» همچون اطرافيان معاويه و يزد تحت الحمايه غارتگران بيتالمال و خاندان فاسد اشرافي و كاخنشينان زرصفت هستند.
«جنبش سبز علوي» پاسدار روزه و رمضان است و همچون علي (ع) با زبان روزه به شهادت ميرسد، حرمت روزه و رمضان را گرامي ميدارد و با زبان روزه به حمايت از فلسطين برميخيزد .
اما «جنبش سبز اموي» كيك و سانديس خوران در روز ماه رمضان به حمايت از صهيونيسم برميخيزد و از جنايت و نسلكشي رژيم كودككش طرفداري ميكند.
«جنبش سبز علوي» به پيروي از مقتداي خود حضرت علي عليهالسلام كه همواره در جنگ با منافقين و كفار بوده آماده رزم همه جانبه و فدا نمودن جان و مال براي آزادي قبله اول مسلمانان و قبةالخضر مسجدالاقصي است .
اما «جنبش سبز اموي» به پيروي از يزد زمان آمريكاي جنايتكار حتي شعار عليه صهيونيسم را برنميتابد و خود را فدايي اهداف كاخ سفيد ميداند.
آري؛ مرز ما مرز عقيده و تفكر و جهاد و مبارزه با سكوت و قعود، تسامح و وادادگي است و معتقديم كه اين مرزها توسط ملت ايران در سراسر كشور مورد حمايت و همراهي قرار خواهد گرفت.
والسلامعلكيم و رحمةالله و بركاته
ستاد دانشجويي «جنبش سبز علوي»